top of page
green_edited.png

Polityka reklamacji i zwrotów

Informacje dotyczące zwrotów

Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 30 dni, pod warunkiem, że nie nosi on żadnych śladów użytkowania i jest dostarczony w oryginalnym opakowaniu. Przypominamy, że ustawowe prawo do zwrotu w ciągu 14 dni pozostaje w mocy.

Kupujący pokrywa koszty zwrotu towaru tj. koszt przesyłki kurierskiej przy użyciu dowolnego przewoźnika. Aby wymienić towar, należy zwrócić go lub zwrócić produkty, a następnie złożyć nowe zamówienie.

Paczkę nadaj na poniższy adres:

Łukasz Biela

Ul. Braci Gierymskich 4

48-300 Nysa

Nr tel. 733896047

 

Wymagania dotyczące zwrotów

• Zwrot towaru możliwy jest wyłącznie w przypadku zakupu dokonanego jako konsument. Szczegóły znajdują się w Regulaminie sklepu.

• Produkt nie może nosić widocznych śladów użytkowania, które obniżają jego wartość.

• Towar należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu i – jeśli to możliwe – z metkami producenta (brak metek nie wyklucza zwrotu).

• Prosimy o dołączenie paragonu (lub jego kopii w przypadku zwrotu części zamówienia). W razie jego zaginięcia akceptujemy oświadczenie o utracie lub inny dowód zakupu (np. wyciąg bankowy).

• Towar powinien zostać odesłany w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

• Jeżeli do zamówienia dołączono produkt gratisowy, należy go również zwrócić.

 

Do zgłoszenia zwrotu można użyć dowolnego formularza. Aby zachować ustawowy termin odstąpienia, wystarczy wysłać stosowną informację e-mailowo.

Reklamacje

• Koszt przesyłki reklamacyjnej pokrywa klient.

W przypadku uznania reklamacji, koszt odesłania naprawionego lub wymienionego produktu pokrywamy my.

• Istnieje możliwość osobistego dostarczenia lub odbioru reklamowanego towaru po wcześniejszym ustaleniu terminu.

 

Prawa konsumenta i odpowiedzialność za dostawę

• Zasady zwrotów i reklamacji regulowane są przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz.U. Nr 141, poz. 1176).

• W przypadku uszkodzeń przesyłki:

o Klient ma prawo odmówić odbioru.

o Jeśli paczka została odebrana, należy niezwłocznie skontaktować się z kurierem i żądać spisania protokołu szkody, który jest niezbędny do zgłoszenia reklamacji.

• Zalecamy dokładne sprawdzenie przesyłki przed podpisaniem odbioru.

• Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki uszkodzone podczas transportu, jeśli odbiór został potwierdzony podpisem klienta.

 

Ważne informacje

• Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem wysyłanych przez klientów.

• Zwrot płatności następuje w ciągu 14 dni roboczych od anulowania zamówienia lub pozytywnego rozpatrzenia zwrotu.

• Rowery składane posiadają gwarancję tylko i wyłącznie na ramę. Resztę podzespołów gwarancja nie obowiązuje. 

bottom of page